1. CLÀUSULES GENERALS DE CONTRACTACIÓ
Excepte estipulació particular per escrit, la realització d'una comanda al PRESTADOR suposarà l'acceptació per part de l'USUARI d'aquestes condicions legals. Cap estipulació feta per l'USUARI podrà diferir de les del PRESTADOR si no ha estat expressament acceptada per endavant i per escrit per PRESTADOR.
Les presents Condicions juntament amb la Política de Privacitat i l'Avís Legal del Lloc web, són les úniques condicions aplicables a l'ús del Lloc web i a la compra dels productes a través del mateix i substitueixen a qualssevol altres condicions. En conseqüència, l'Usuari que accedeixi al Lloc web, es registri i realitzi la compra de productes a través del Lloc web accepta sotmetre's i queda vinculat per les Condicions, la Política de Privacitat i Avís Legal tal com es trobin redactades en el moment en què s'accedeixi al Lloc web.
Tot Usuari que es registri al Lloc web ha de tenir, almenys, divuit (18) anys.
2. ENVIAMENT DE COMANDES
Els enviaments es realitzen mitjançant servei de missatgeria.
Els costos d'enviament inclouen en tots els casos l'Impost sobre el Valor Afegit (IVA), però cap altre impost, taxa, aranzel o recàrrec.
S'entén com a enviament el lliurament dels articles en domicili o adreça especificada pel Client durant el procés de realització de la comanda, limitant-se com a zones de lliurament les relacionades a dalt.
ROBAFAVES lliurament les comandes al servei de missatgeria en un termini màxim de 48 hores. No ens responsabilitzem de les possibles demores de lliurament causades pel servei de missatgeria.
El PRESTADOR no enviarà cap comanda fins que hagi comprovat que s'ha realitzat el pagament.
Els enviaments a Espanya (península) triguen aproximadament d'1 a 5 dies laborables (de dilluns a divendres) una vegada confirmat el pagament per part del Client. En enviaments internacionals el termini de lliurament pot ser de 4 a 10 dies laborables (de dilluns a divendres), depenent de la destinació i l'empresa de transport indicada. Una vegada es lliuri el paquet al servei de missatgeria, el Client rebrà un sms o mail amb el número de seguiment de l'enviament. No ens responsabilitzem de les possibles demores de lliurament causades pel servei de missatgeria.
El PRESTADOR no assumirà cap responsabilitat quan el lliurament del producte o servei no arribi a realitzar-se, per ser les dades facilitades per l'USUARI, falsos, inexactes o incomplets.
El lliurament es considerarà realitzada en el moment en què el transportista hagi posat els productes a la disposició de l'USUARI i aquest, o el delegat d'aquest, hagi signat el document de recepció del lliurament.
Correspon a l'USUARI verificar els productes a la recepció i exposar totes les excepcions i reclamacions que puguin estar justificades en el document de recepció del lliurament.
3. DRET DE DESISTIMENT
L'USUARI té els mateixos drets i terminis per a procedir a realitzar la devolució i / o reclamar els possibles vicis o defectes que presenti el producte o servei, tant en manera en línia com fora de línia.
L'USUARI disposa d'un termini de catorze dies naturals, comptats a partir de la data de recepció del producte, per a la devolució del mateix (article 71 de la Llei 3/2014 de 27 de març). Tret que la devolució sigui realitzada per defectes en el producte, les despeses relatives a l'enviament seran assumits per part de l'USUARI. El producte haurà de ser retornat en el seu embalatge original i en perfecte estat.
El dret de desistiment no podrà aplicar-se en els següents casos:
1. Si el producte no es presenta en perfectes condicions.
2. Si els embalatges del producte no són els originals o aquests no es troben en perfecte estat. L'embalatge original haurà de protegir el producte de manera que es rebi en perfectes condicions, quedant prohibit l'ús de precintes i cintes adhesives aplicats directament sobre aquest.
3. Quan el producte estigui obert sense poder-se demostrar que no s'hagi usat.
4. Quan siguin productes personalitzats o aquells, que per raons d'higiene o altres excepcions legalment previstes, no siguin susceptibles d'aquest dret. Tota devolució haurà d'estar comunicada al PRESTADOR per a això només li demanem que ens ho notifiqui per escrit mitjançant un mail a at.cliente@robafaves.cat indicant les dades necessàries per a localitzar la compra. Per part nostra, en el moment en què rebem el seu mail, li comunicarem, mitjançant un correu electrònic, la recepció d'aquest, indicant-li el procés a seguir. En aquest cas, haurà d'enviar-nos els productes en perfecte estat, a tot tardar en el termini de 15 dies naturals després de la recepció dels productes. En aquests casos ROBAFAVES reemborsarà al client totes les despeses de la compra original. No obstant això, el client assumirà el cost directe de la devolució dels productes.
4. RECLAMACIONS
Qualsevol reclamació que l'USUARI consideri oportuna serà atesa en la menor brevetat possible, podent-se realitzar en les següents direccions de contacte:
Postal:
Robafaves.cat (Ferran Muñoz Pérez)
Av. Torner, 31 - 4t-1a
Mataró 08304 (BARCELONA)
Telèfon: 675663960
Igualment, qualsevol dubte, suggeriment o comentari podrà dirigir-ho al nostre departament d'Atenció al Client per email a at.cliente@robafaves.cat, per telèfon al 675 663 960 (l'horari d'atenció al públic és de dilluns a divendres de 08.00 a 20.00 hores).
5. FORÇA MAJOR
En el cas en què, per circumstàncies de força major, un producte no estigui disponible després d'haver-se realitzat la compra, ROBAFAVES informarà l'Usuari per email de l'anul·lació total o, si escau, parcial de la comanda. L'anul·lació parcial de la comanda no dóna dret a l'anul·lació de la totalitat de la comanda, sense perjudici de l'exercici del dret de desistiment que correspon a l'Usuari de conformitat amb el que s'estableix en les presents Condicions. ROBAFAVES no es fa responsable dels retards en els lliuraments de les comandes, o en la impossibilitat de realitzar-los quan la causa es degui a esdeveniment de força major, i per això, fora del nostre control. Entre altres causes, entenem que existeix força major en els següents casos, però sense limitació: accidents; vagues; revoltes, amenaces o atac terroristes; incendi o explosió; causes meteorològiques o desastres naturals tals com tempesta, inundació, terratrèmol, enfonsament, epidèmia; problemes aliens a nosaltres en els mitjans de transport o sistemes de telecomunicació. En la mesura que sigui possible, una vegada acabada la causa d'impossibilitat o retard, ROBAFAVES farà tot el possible per a reprendre les seves activitats comercials i poder complir amb les seves obligacions i enviaments.
6. COMPETÈNCIA
L'USUARI no podrà cedir, transferir o transmetre els drets, responsabilitats i obligacions contractats en la venda.
Si alguna estipulació d'aquestes condicions fos considerada nul·la o d'impossible compliment, la validesa, legalitat i compliment de la resta no es veuran afectats de cap manera, ni sofriran modificació de cap manera.
L'USUARI declara haver llegit, conèixer i acceptar les presents Condicions Generals en tota la seva extensió
7. GENERALITATS DE L'OFERTA
Totes les vendes i lliuraments efectuats pel PRESTADOR s'entendran sotmeses a les presents Condicions Generals.
Cap modificació, alteració o pacte contrari a la Proposta Comercial de ROBAFAVES o aquí estipulat tindrà efecte, excepte pacte exprés per escrit signat pel PRESTADOR, en aquest cas, aquests pactes particulars prevaldran. Donats els continus avanços tècnics i millores dels productes, el PRESTADOR es reserva la facultat de modificar les seves especificacions respecte de la informació facilitada en la seva publicitat, fins que no afecti el valor dels productes oferts. Aquestes modificacions tindran així mateix validesa en cas que, per qualsevol causa, es veiés afectada la possibilitat de subministrament dels productes oferts.
8. PREU I TERMINI DE VALIDESA DE L'OFERTA
Els preus que s'indiquen respecte de cada producte inclouen l'Impost sobre el Valor Afegit (IVA) o altres impostos que poguessin ser aplicables. Aquests preus, tret que s'indiqui expressament el contrari, no inclouen les despeses d'enviament (gratuïts per a Espanya a partir de 2 articles), manipulació, embolcall, segur d'enviaments o qualssevol altres serveis addicionals i annexos al producte o servei adquirit.
Els preus aplicables a cada producte són els publicats en el lloc web i s'expressaran en la moneda EURO. L'USUARI assumeix que la valoració econòmica d'alguns dels productes podrà variar en temps real.
Abans de realitzar la compra podrà comprovar en línia tots els detalls del pressupost: articles, quantitats, preu, disponibilitat, despeses de transport (gratuïts per a recollida a Mataró), càrrecs, descomptes, impostos i el total de la compra. Els preus poden canviar diàriament mentre no es realitzi la comanda. Els productes es vendran al preu que s'indica, sent vigent el que es recull en el moment de la confirmació de la comanda per part del client.
Una vegada realitzat la comanda, els preus es mantindran tant si hi ha disponibilitat de productes com si no.
Tot pagament realitzat al PRESTADOR comporta l'emissió d'una factura a nom de l'USUARI registrat o de la raó social que aquest hagi informat en el moment de realitzar la comanda. Aquesta factura serà enviada juntament amb el producte adquirit, així com en PDF a l'adreça de correu electrònic proporcionada per l'USUARI.
Per a qualsevol informació sobre la comanda, l'USUARI podrà contactar a través del telèfon d'atenció al client del PRESTADOR: 675663960 o via correu electrònic a l'adreça at.cliente@robafaves.cat.
9. DESPESES DE TRANSPORT
Els preus no inclouen despeses d'enviament (gratuïts per a recollida a Mataró) o comunicació, ni d'instal·lació, o prestacions complementàries, excepte pacte exprés per escrit en contrari.
Els ports es calcularan en el moment de guardar la cistella o pressupost, ja que es calculen pel pes dels productes i per l'adreça de lliurament.
DESPESES D'ENVIAMENT
- Enviaments a Mataró: 2,95€.
- Enviaments a Península i Balears: 5,95€.
- Enviaments a Illes Canàries, Ceuta, Melilla i Internacionals: consultar amb at.cliente@robafaves.cat.
DESPESES D'ENVIAMENT GRATUÏTS
El client no haurà de pagar cap cost de envio si ve a recollir el paquet a la següent adreça:
Robafaves.cat (Ferran Muñoz Pérez)
Av. Torner, 31 - 4t-1a
Mataró 08304 (BARCELONA)
Telèfon: 675663960
10. FORMES DE PAGAMENT, CÀRRECS I DESCOMPTES
Les formes de pagament acceptades per ROBAFAVES són:
1. TARGETA:
El Client serà conduït a la web de Banc Sabadell aprofitant la seva plataforma de pagament segur. Una vegada efectuat el procés de pagament, serà reconduït de tornada a ROBAFAVES.
11. GARANTIA
Els productes ROBAFAVES® adquirits a través del Lloc es beneficien de la garantia legal prevista en la legislació espanyola (Reial decret legislatiu 1/2007) des de la data de la factura contra tot defecte material o de fabricació durant el període legal corresponent.
Els defectes o desperfectes deguts a una incorrecta utilització o manipulació del material o els desgastos produïts per un ús normal d'aquest, no s'inclouen en aquesta garantia.
Així mateix, els minvaments en la funcionalitat dels articles, degudes a les limitacions de concepció d'aquests, també estan excloses de la cobertura d'aquesta garantia.
12. PROCÉS DE COMPRA
Per a procedir a la compra del producte, l'Usuari, que haurà de ser major de divuit (18) anys, haurà de seleccionar el producte que desitja comprar i afegir-lo al Carret. Una vegada completada la selecció de productes objecte de compra, l'Usuari haurà de prémer la icona “Realitzar comanda”. A continuació, s'indicaran els productes seleccionats per a la seva compra i l'Usuari haurà de seleccionar entre les opcions disponibles per a l'enviament dels productes a l'adreça indicada i la forma de pagament d'aquests. Finalment, l'usuari haurà de prémer la icona "Completar la comanda".
Les dades facilitades a ROBAFAVES a través del corresponent formulari són elements identificadors i habilitadors per a accedir i efectuar les compres i tenen caràcter personal i intransferible.